Friday, September 12, 2008

mooncake festival.. typhoon... bbbbbb sumting

today kene join office break fast dkt shangrila with the ermmmm *the group*
so harini aku pakai baju kurung moden sesiap.. malas nk balik2 salin baju ke apa... lgpun makan aje.. jgn kecoh udah.. dgr itu "group" dah sampai juga... malasnyee aku bab2 ni...

esok dgr kabar typhoon nk sampai... kalau sampai duduk rumah ajelah... hadap angin2 laju itu.. nnt sempat i record lagilah... syok juga sbb cuaca jadi sejuk hahahah gile aku ni... terbang dek angin baru tau...

monday public holiday ya... mooncake festival.. best best dpt rest kt rumah... dapat tidur lambat huhuhuhu tak tahu kt mana festivalnya.. kalau tau boleh p jengah.. oo tadi my fren merelyn bg cookies sempena festival... dia awal ckp dont worry its halal for u dear... then usap2 tangan aku.. u ok dear? u lost a lot.. huuuuuuu cantik apa kurus??? ishhh aku ok.. cuma aku dh lost berat badan itu aje... tp tadelah sampai kering kontang... ok jek.. huhuhu

No comments: