Friday, December 28, 2007

just one reason! i hate u mangkuk!

hanya satu sebab! satu sahaja... buat aku bosan sgt duduk kt sini... dia ni tk paham ke buat2 tk faham ke.. atau mmg tuli ke??? i said i dont want.. i dont like.. i tanak... yenadeyyyyyy tk faham ke????? sabar aku ni menipis aje setiap hari... nak aku buat biadab bukan perangai aku bila bedepan dengan org tua.. nak2 lagi awak tu high level... tapi fahamlah... tolonglah... saya tanak.. saya tk berminat... susah sgt ke??? mana pegi ego awak as lelaki if i said.. i dont want! bodohla!
call my place.. aku suruh member angkat.. ohh boleh pulak buat2 tk dengar.. putus2 konon.. then call my hp.. nk je aku baling hp tu bagi bekecai! and now aku dh off.. melalak la ko sorang2 .. gila! kerana dia aku buat interview sikit dgn beberapa org kawan2 lelaki aku.. masa bila diaorg fed up ngan gurl yang diaorg minat.. ajak keluar tanak keluar.. berapa kali ajak? ni dh 80kali kot.. takde pun muka fed up.. meroyan lagi ada.. and one more thing.. lupa ke status aku apa??? mangkuklahhhhhhhhh

No comments: