Friday, February 13, 2015

Instant! Instant!


Haaa lunch hour tadi me, kak n & ardi gi makan kt ayer.. fev nasi campo weolss kt situlah, ayer cafe.. lauk pauk sedap giles! lepas makan jenjln jap kt situ.. si ardi membeli nealofa lagi.. penuh semua kaler dia ada kot. masa tu aku tk keluar duit so tk membeli apa2 lah.. jgn saja..

Then masa panjang le lagi.. decide ronda2 sekitar putrajaya mana tau ada jualan2 tepi jln.. yes jumpa! dekat jab peguam haha terus konar parking masuk.. laju gile.. masuk je dlm tu ada pula atm maybank.. tk hantu namanya tu.. terus tekan tet tet tettt ok moh cuci mata.. cuci sungguhla.. tudung instant 2 helai, satu spt di atas.. satu lagi belum cuba.. then blouse satu.. ala patploh je huhuhu.. ardi again instant shawl juga lagi 2.. dah beratus memasing dgn penangan instant shawl! auww happy!! kak n tk pasti apa bende dia beli, tau2 penuh tangan je dgn plastik haha!

Ahh tak pepasal kene p cari lagilah tudung ni.. lagi best dr naelofa huhuhuhu

6 comments:

siti suhaila shahbudin said...

chiffon ka? nampak cantik terletak.....

imm hassan said...

salam kenal..

singgah blogwalking kat sini kejap..
:)

Ayu Katerina said...

sella yes chiffon.. patploh je ko.. mmg sedap gile.. just kene pin sekali la lepas lilit tu.. ringan.. tk berat kapla!

Ayu Katerina said...

hi imm.. salam salam.. jempot lah ye.. :)

amick said...

cepat nau tudung instant ni evolved kan, aku baru mengumpul naelofar ni haa..tapi nampak cun la kain dia..erkk dengan jabatan peguam yek, troma lak bila membacanya hahaha

Ayu Katerina said...

wahhahahah cik d ko nk ikut aku soping tudung kt jab peguam tak? jom!!! sambil soping kotla ko jd ninja sesekali hahahahahha adoi buat lawak la ko!!!