Monday, December 19, 2011

kawan datang dan pergi..

Sedar tk sedar tk lama lagi kak liza pula yg akan pulang ke malaysia.. tamat sudah tugas dia di sini.. oh nilah satu2nya kawan last yg agak rapat dgn aku semasa di sini.. sorang sorang dh balik... aku jua di sini huhuhu

Malam ni thai food buatkan dinner utk kak liza... invite me and mr big to join together.. demi kawan2kan.. ku mesti pergi.. lgpun bila lagi nk makan2 dgn kak liza.. dia pun 2 bulan terakhir di Taiwan ni sakit tulang belakang plak .. sian.. semoga balik msia nnt kak liza sembuh kembali ye...

Harini aku dtg office dgn semangat sbb smlm boleh tidur nyenyak.. smlm ingatkan bakalan sakit lagi sbb start dari kul 9pm camtu aku muntah2 plak.. tk boleh minum air secoet pun.. muntahhhhhh sajaaa :( dh naik katil nk tidor pun muntahhhhh lagi.. Ya Allah dugaan betul.. lepas makan ubat.. tahan diri.. mr big usap2 belakang... tah doa apa dia baca.. aku terus lelap sampai ke pagi tk berkutik rasanya hehe sedar2 dh pagi.. Alhamdulillah segar rasa... :)

Camnepun batuk ada juga sikit2.. cuma dh tk sakit dah tekak mcm last week.. makan pun dh lalu.. pagi td member bagi nasi goreng sikit... cam tau2 tk breakfast apa harini hehe.. thari bos belanja gi thai ramai2... mlm kang thai lagi.. layan jekla..

No comments: