Friday, December 23, 2011

citer antu ke citer cinta?

Ye skrg aku pun terjebak tentang dhia drama tu.. pd aku best.. scenery cantek.. pelakon semua pun hebat dan tau watak masing2.. aku tk layan hari2.. aku tunggu semua dh upload weekend aku layan sekali 4 episod.. mmg best!

Tapi lama2kan citer ni dh jadi citer cinta ke cite antu?? whahahah hangin betul aku bila part pak boon tu kuar.. bukan tk best.. interesting gak.. lama tk tgk citer part2 buat org.. anto antu raya so n so... cuma takut siot!! asal kuo antu aku tutup mata.. jelma sikit2 pun aku tutup mata.. udah tepaksa ajak mr big yg tk follow tgk sama.. sbb bila part antu kuo dia kene tlg tgk n citer balik :p mr big skrg tepaksa pula follow citer ni sbb tgh hot mak mertua dhia nk buatkan dia kan... hangin hangin!

Cintya Elyssa udah habis aku layan.. tamat dh pun.. memula je citer tu best.. ujung2 busan sket... tentang dhia ni interesting byk.. mcm2 jadi.. lepas habis hat ni aku nk layan cordoba2 tu plak.. terpengaruh ngan blog kak pnut tu.. cam best je kan.. hari biasa lak aku dok layan ketika cinta bertasbih dari surga ke surga gituh.. hat tu berjuta episod pun aku tetap layan sbb citer tu penuh dgn keIslaman.. aku suka.. InsyaAllah terbuka hati nk menutup aurat tidak lama lagi :) bukan sebab drama tu la.. tapi tunas2 itu sudah ada..

Ok cukuplah citer drama2nye belog harinikan.. esok start cuti 3 hari.. plan sabtu nk jemput kak liza lunch kt rumah pehtu kami ramai2 ke rumah member yg buat house warming mlmnye plak.. ahad n senin.. layan dramalah kita :)

Selamat berhujung minggu dan bercuti2 ya kengkawan... jaga diri jaga kesihatan dan hati2 di mana jua berada...

4 comments:

Sella Shahbudin said...

akak chinese kat opis ni sangat mak mak la bagi aku... masa member sorang ni pregnant, heboh kisah hantu atas pokok kat penang nih... merata pelosok org mai tengok.. aku pun p tengok, mmg real nampak cam hantu atas pokok tu... tapi katanya tu dedaun.. emm... ok... takpla la pasai tu...

akak ni mmg tak bagi member pregnant tu pi tengok.. dia kata tak elok perempuan mengandung dok tengok hantu2 camtu....tatau la rasionalnya apa.... takut terkejut ka apa ka tatau la..hehhee...

Ayu Katerina said...

aku rasa pregnant lady mmg tk sesuai la tgk2 antu ni.. mmg cpt tekejut and takut juga kan effect kt kandungan tu dok tekejut sgtkan.. lgpun kan org kata time pregnant kita terdedah dgn benda2 halus ni.. senang dikacau.. sbb tu aku ni nk tgk citer tu.. tp aku jadi takut sungguh.. so tutu2p mata mmg tk tgk la apa rupa antu tu.. seramm gile hhehehee

Zara said...

pak boon tu best kan? lawak je aku rasa pak boon tu..si liza abdullah tu bawak watak mil yang cam hampeh pun perggghh..tapi aku tak boleh lupa dialog nenek si Zikir kat mak dia.."ko dah makan ubat belum? esok ko pg jumpa dr ko..kasi letrik kepala ko..." (time mak Zikir dapat call kata si Dhia meninggal)

Ayu Katerina said...

hahha mmg! pak boon mmg best.. bomoh rock gitu.. padan muke nk matik hahahahhaa

ha ah.. mariani nye dialog betul2 zaman p ramleenye style! mmg kelakor!