Wednesday, November 16, 2011

Anugerah... :)

Alhamdulillah pagini dtg je office.. tgk ada wish dari kawan2 dekat fb.. aikk apakah.. so buka emel.. tgk ada emel dari mr wan dekat london ucap tahniah.. apakah lagi?? oohh rupanya bulan 10 saya dpt anugerah pekerja cemerlang bulanan.. pertama kali dlm sejarah bekerja di wisma putra... syukur.. rezeki dari Allah Taala.. syukur juga sbb bos saya di Taipei sentiasa support saya dlm apa juga tugasan yg diberikan..

Anyway wpun ianya hanyalah anugerah biasa.. tetap bermakna dlm hidup saya... terharu juga.. siapa kata bos dari bangsa cina tidak prihatin dgn kakitangan melayu.. saya bangga dpt berkhidmat dgn beliau..

:) Syukur padamua Ya Allah.. kerana melimpah ruahkan rezeki yg tidak ternilai buatku sekarang... amin..

12 comments:

Mya said...

tahniah nokss..

Ayu Katerina said...

mekasih ling ;)

nqr said...

tahniah kakak!!! kita tadapat bukak doc tu.. so patah hati malas bukak.. sekalikkkkk rupanya kak kate yang dapattt *hugs*

Ayu Katerina said...

tak kira! awok sila letak tahniah beso2 kt fb.. kita nk over2 gak.. geli tak?

Zara said...

congratsssssssssssss

Ayu Katerina said...

tq lalingggg hhihihihiiii

kakakdegil said...

congrats ayu
take care tauuuu :-)

Ayu Katerina said...

mekasih non! i will :)

Adrina Adi said...

tahniah Kate. so proud of you.

Ayu Katerina said...

tq adrina...:)

Sella Shahbudin said...

rezeki and more rezeki akan menyusul....

congrats babehh....

Ayu Katerina said...

sella... rezeki dari Allah Taala ni luas dan tk terfikir bagaimana... bila.. tau2 kalau nk dibagi.. dibaginye terus.. :) syukur..