Friday, July 1, 2011

wimbledon

Rasa aku agak kureng menulis dekat blog skrg.. tepek gambo je.. bukan malas.. tp busy gile skrg.. balik keje mandi manda terus dgn acara masak at least sejam.. sbb jam 7pm dh nk angkut selimut bantal duduk depan tv layan tennis sampai 2 3 pagi.. finally skrg dh nk habis.. hhahahahhaa gile penat sakit jiwa semua ada.. tp i enjoy! hubby pun tk ganggu masa aku tgk tennis.. bukan dia tk minat... tp aku nk tgk semua game.. harus dia bosan hahahaha

Smlm ladies semi final.. great job to maria sharapova.. lama dia tk masuk final.. smlm dia berjaya tumpaskan lisicki yg dari awal agak mantap.. tp smlm tatau naper maybe dia keletihan or maybe maria is to good to beat? ntah tp udah aku sokong maria.. so final sabtu ni harusla melekat lagi...

Malam ni plak man semi final.. harusla nk layan murray vs nadal... tsonga vs djokovic.. aku rasa muray akan lawan djokovic kt final.. 2 game terakhir nadal nampak sgt sumthing.. haruskah beliau mengikut jejak roger? ini dari pandangan aku.. BUT i want nadal masuk final.. pastu aku pengsan di hari ahad.. BOLA or FINAL WIMBLEDON???? arghhhhhhh mmggg mati akal nnt nih!! time ni rasanya bagus angkut ipad masuk padang.. huhuhhhhu

No comments: