Friday, September 4, 2009

duty

harini tk masuk office.. terus ke hotel duty for national day mlm nanti..
kepalaku beban dgn kerja yg sgt byk.. speech kene betulkan pula..

selamat hari merdeka semua!

burung2 ini tahu erti hidup.. bukan mudah mencari sebiji nasi... wpun tidak mengenali siapa yg berdiri di antara mereka.. mereka tidak langsung melukakan apatah lagi mencederakan... kerana aku memberi mereka sebiji nasi.. dan mereka menghargainya dgn tidak terbang supaya aku dpt berphoto dgn mereka hehehe i miss this moment..

8 comments:

Adrina Adi said...

sukanya gambo ni.. ekeke.

tapi tak puas la kate. tempek la banyak lagi.

anyway, kongsi la apa barang ko shopping. mesti gempak2.

Ayu Katerina said...

nanti ye hihi tk sabo..

err nk kongsi ke? kang ko merajuk hahahaa.. err ok bally shoes.. perfume 10 botol..hrc lalala.. baju satu bag.. lalalal errr ish ko byg ajela kang riak ni.. doseee hahahhahaha

cik-yati said...

den pon suke gamba ni

more picas pulisss

cikwan said...

mak aihhh...perfume 10 botol nyah...ngeee..

Adrina Adi said...

tak tgk gambo pun aku dah muncung 10 ela..

hihi

weh, perfume tu ko nak buat apa banyak2? buat mandi ke?

Ayu Katerina said...

hadiah dari kawan2 di sana. utk 2 tahun bday yg dorang tk dpt celebrate dgn aku.. :)

cikwan said...

oo bagusla dapat geng camtu..aku pon kire 2 taun stret gak ek..kekekeee...nyah..gambau ko hat ni kan.makin ku tenung makin ku raser sesuatu...cam poster horror movie lak dengan kaler2 yg begitu...ampon nyahhh jgn marah aku no...ko poser kan..kekekee

Ayu Katerina said...

ye ker? jap aku tenung sama hehee