Saturday, March 3, 2018

Salam Jumaat


Harini start dr smlm hujan lebat.. jam 8 pagi tgh siap2 tgk tingkap mak oii snow pula sikit punya lebat! tk cukup lagi, tambah pula dgn angin kencang.. hui pagi ni mcm nk berperang jadinya haha! baru je aku simpan segala kasut snow, boot semua sbb dh Mac kot.. sejuk2 sedap je. bila hujan kau nk berjln lagi nnt habis basah seluar.. so sarung balik boot paras lutut tu ha.. aku malas sebenarnya nk pakai boot.. tp sbb tanak kaki seluar tu basah.. dah basah kang sejuk.. so pakai jela juga.. with 2 layer jaket then jom jln sesama dgn big and rania.. babai rania kt simpang sekolah then aku gi keje..

Sampai office tgk big text ckp harini Family Friday .. lahhhhh lupa!!! Family Friday ni acara bulanan kt class Rania.. parent dijemput pagi dlm 40 minit utk join tgk perkembangan anak2 dlm class.. hishhh nasib big yg hantar.. kalau aku yg drop mcm biasa mmg drop aku p keje je terus haha.. adoilaaa kerana hujan lebat bagai pagini semuanya lupa...

For today mmg dh dijangka cuaca mcm ni sbb ada ribut tgh masuk US.. tempias la sikit.. rain and snow and angin tu.. hati2 ajela bila berjln.. so duduk opes dendiam jgn merayap.. lunch hour karang kami group ladies nak buat yoga pilate .. rajin ha member2 ni belikan mat utk sesama eksesais.. no reason tk join! so today siap aku bawa baju n seluar trek gara2 nk eksesais sesama.. esok pula ada jemputan lunch kt rumah kak effa.. busy macik minggu ni.. ke Forest Hill lah esok yey! jengjln kejap keluar kota...

Happy weekend korang semua!

No comments: