Tuesday, November 28, 2017

Coffee Time


Now i can have my coffee without sugar.. well dah hampir 3 weeks aku tk amik sugar.. tabah! ni kira regime baru la nak eat healthy food kan.. cut sugar beb! too much tak bagus.. serius.. tk pepasal gemok dpt, sakit pun dpt.. tiba2 aku rasa mcm kene beringat sblm terlambat.. Alhamdulillah sejak aku cut almost 90% sugar ni perut dh boleh cover.. paling ketara boleh dapat flat balik.. tadela aku ckp aku kurus.. melampau la kan.. tp lemak semakin kecut .. selain dari cut sugar aku byk buat eksesais.. ala melambak youtube ajar cara nk bakar lemak kau buka kau ikut.. tu saja aku buat kt opes.. sesekali kt rumah aku buat.. tonggang tebalik si anak pun join.. meriah hehe...

Selain dari tu aku cut habis habisan minuman 3 in 1.. big NO la wei.. gula tu! aku amik green tea sehari 2 3 cawan beso tu.. thari n mlm.. again no sugar.. mula2 mmg tk best tp lama2 ok.. dh jadi rutin.. perut sihat.. pembuangan lancar.. pepagi tu rasa selesa je.. gitukan... sayur amik juga setiap hari.. sikit pun tetap amik.. hari2 aku pastikan anak aku makan healthy food tp aku tk buat dh kenapa? so mak skrg pun kene ikut style anak la.. sayur kene ada walau sikit.. haha sesak rasa nk makan sayurkan... makanla jugaaaa.. sekarang ni sejuk dok la terbayang nescafe tarikkk.. grrrrr apahal la kau sedap sgt.. tapi dh lama juga tk buat .. sabar sangat2.. kalau agak tk tahan mmg aku masak air bancuh juga green tea tu lepas tu bawa2 p tidur.. haha skrg ni jam 9 dh masuk bilik Zzzzzz... mana taknye kalau dh Ishak jam 5.50 ptg.. kau nk berjaga sampai lewat mlm pun dh tatau nk buat apa..


Building aku dari playground yang Rania and Alana selalu main tu... cantik pula bila pokok2 dh start hilang daun.. rumah iols nun di tingkat 26 .. view seperti tajuk di bawah.. :)

No comments: