Thursday, October 27, 2016

sejuk gedi


Sekarang di NY cuaca dh makin drop.. harini aje dh sampai 3c masa keluar pagi tadi.. rania dh duduk dlm kepompong.. nampak mata je hehe.. alah ramai je kawan2 iols yg dh rasa winterkan.. so camtula.. hari demi hari sejuk kan main.. mujurla dekat opes ok.. school pun ok.. cumanya masa berjln tu sakit la sikit dgn angin nyekan huhuhu... dulu dh rasa masa kt taiwan.. benci betul heh .. taiwan punya winter wet.. hujannn hari2.. so lagi sakit.. so far dok sini belum sesakit dok taiwan.. i think taiwan punya winter yg wet tu la yg buat aku stress betul masa kt sana..

Anyway sini baru je masuk fall.. dec nnt baru start winter.. huhuhu cannot imagine la pula dia punya sejuk tahap mana nnt.. doa yg baik2 ajelah..


Ha this is Rania siap tertidur dlm kepompong dia masa balik sekolah.. ha ni lah ghuper mende alahnye.. kalau hujan cover dgn plastik dh ghuper mcm nk gi planet lain hahahahha.. well apa saja utk protect anak dari sejukkan..

6 comments:

Anonymous said...

Snow pun tebal kan kat New York?

Tazabar tunggu gambar korang winter nanti.



Adrina

Ayu Katerina said...

huhu katanya mcmtu la..

amick said...

dah macam nak naik space ship si rania kikiki

aku suka winter tatau la naper..best plak feeling2 kat hujung hidung tu sejuk semacam pastu merah2 hahah

Ayu Katerina said...

kannn hahahhhaa aku pun tegelak tgk gambo dia ni.. cik D marilah dtg sini.. awak kata nk jln2kan!!!!

amick said...

kate, ok nanti aku try apply visa dulu eh..memang teringin nak pi new york weih, US aku tak pernah sampai lagi

Ayu Katerina said...

haa sementara aku masih di sini segera2kan apply visa tu kak d!!!!