Wednesday, October 5, 2016

Long Weekend


Last weekend cuti panjang.. 4 hari utk school.. 3 hari utk my office.. cuaca dh drop.. berangin sejuk dah le kiranya.. keluar tk boleh lenggang2 pakai selipar dah.. kadang ku sarung sport shoes.. bila hujan tu leceh la sikit... kasut belum lagi beli di sini.. yg ada ni pakai yg beli masa duduk taiwan dulu... boot fev aku yg nilah.. UGG.. dh tk berapa sedap dh tapaknye.. harus kene beli baru sebelum jln jadi licin bila dh snow nanti.. takpe byk masa lagi.. hadap autum season ni dulu.. pakai je apa yg ada.. nk pakai boot paras keting mcm tak dah kot.. tk minat.. lg pun betis dh gemok payah nau nk sarung hahahahaha.. UGG je feveret utk consider beli baru.. tunggula sale2 nanti.. skrg ni sikit punya mahal kasut2 yg ada... height="320" />

Si anak skrg tgh rest2 aje kt rumah.. sehari 2 ni selsema sikit dia.. batuk pun ada sikit2.. as usual aku apply natural remedy dulu kt dia.. vco setiap pagi.. steam muka with wap panas.. sapu garlic oil kt badan kasi panas.. Alhamdulillah smlm dan harini dh nampak baik.. tade batuk2 n selsema pun dh kering.. risau aku kalau time2 sejuk ni keluarga jatuh sakit.. height="320" />

Sekarang ni daun2 di NY belum lagi bertukar warna.. nanti dah kuning dan merah aku share gambar2 tu kt sini ya.. aku paling suka dgn autumn season sbb dia sgt colorful .. bilalah nk dpt jalan2 jauh sikit... busy betul skrg ni huk huk huk...

No comments: