Wednesday, May 18, 2016

Sibuknyelah!


Am preparing myself n family utk berhijrah tak lama lagi.. ke sana ke sini mendapatkan sign.. urusan passport n visa.. naik turun tangga ke bangunan sebelah.. Ya Allah sungguh penat.. opes sendiri di hujung sini.. pergi ke hujung sana haha rasanya 1km ulang alik.. tu kalau satu jln.. harini aje utk separuh hari dh 3 kali aku ke sana.. ptg nnt InsyaAllah ke bangunan sebelah lagi haha kuruss kejap aku jadinya.. guard2 yg tk pernah tegur pun harini tegur.. haih cik ayu dulu payah betul nk tgk muka.. skrg ni hari2 buat lintas langsung hahahahahha gelak besar aku.. yelah pakcik2 weh tgk la muka aku ni dlm beberapa minggu ni jap haha! tu tgklah tangga yg aku panjat sehari.. kalau 4 kali kau ulang alik patah kaki oi!

Alhamdulillah beberapa urusan penting selesai tanpa masalah.. lepas ni concentrate dgn hal rumah pula.. penat tapi tkpela mmg mcm gini bila nk pindah.. kalini well prepared sbb brg rumah hantar ke rumah dekat SK je.. long pun dah duduk situ utk jaga rumah dan barang2 sepeninggalan seketika aku bertugas di luar nanti.. ok takat ni dulu citer .. nnt story lagi.. busy juga penuhi undangan farewell yg dh start dari kawan2.. boses dan saudara mara.. Alhamdulillah :)

3 comments:

DiyanaDi said...

posting mana tu k.Ayu?

Mya said...

nak jugak farewell dengan awok.. ada slot tak?
lagi satu si intan suh pas kain kat awok.
lambat nau dia bagitau kalau tak boleh pas sekali hari tu.

kalau free wasap2 na.. jumpa sekali dengan pae ke..

Ayu Katerina said...

d: NY

Mya: kain intan ko pggla mmg tk sempat dah aku nksimpankan.. kita dh set ngan pae buka posa 10 jun.. IF anything will let u know k.