Monday, December 7, 2015

Syella in da House!


Last Friday jam 630ptg tiba2 ja ada org tin tin!! depan rumah.. nasib aku dh mandi siap bagai.. baru balik kejekan.. tgk2 lahhhh kawan aku dtg!!! hahahah kujat la kejap.. dia ckp tk tahu lagi nk dtg ke tak.. sempat ke tak.. alih2 ha depan rumah dah hahahahha ampeh betul!! singgah kejap je katanya lepas rindu.. gitu... sempat la masuk rumah bagi budak2 main kejap dlm rumah saya tu.. as usual toy rania kan melambak hah sorang satu dpt main.. gembira anak2 sella n anak2 buah beliau.. hoii semua askar kot.. meriah! me suka aje.. rania pun behave je tade nk sentap2 org main toy dia.. leka nau layan upin ipin hehe.. sesekali jela dia cembeng takut org amik toy dia.. tp oklah behavelah! sikitla gambar2 dgn sahabat saya sella yg nun duduk di aloq staq sana.. my best fren dunia akhirat :).. tengs wpun singgah sekejap aje.. besaq hati.. n sorryyyyy sgt tk jamu apapon ampa mai.. cemuih aku!

Yang pasti kami dh sama besaq :D:D:D

No comments: