Friday, October 16, 2015

wiKen dtg Lagi!!

Cepat le rasa masa berlalu sbb cuti tgh minggu haritukan.. esok cuti 2 hari.. nyum.. rasa nk turun kl cuci mata lama tk p.. jengjln makan2 kt klcc ke.. cuma mikir camne nk elak si Rania ni pow toy lagi.. tu je adoii pening kepala! tk beli melalak.. beli mainnye ikut mood.. hehla anak kan!

Pastu satu lagi tk sabau nk test jeans baru beli haha.. jeans murah je kot.. beli dari kawan kt opes.. sedap kan main jeans tu.. satu geng kt opes membelinya hihihihi since badan menembon ni tade la dpt nk rasa levis ke lagi.. beli jeans getah je pun dh happy janji padan hahahahha sentap! ahhh janji sedap pakai bg la brand apapun ai ok jekkkk.. pastu baju baru beli 3 4 bulan sudah pun ada lom pakai.. hah kena pakai esok ni! try amik gambo tgkla comel ke tak.. lama saya tk gamba ala2 melawa keluar berjln.. muka tembon2 ni malas dh benarnya huhuhuhu

Satu je lama ai tk membeli is kasot.. naik kematu tapak kaki sbb kasut semua dh haus.. haus ek?? tade tapak dah.. tgk le aku ni.. selagi kasot tu elok selagi tu aku pakai... sampai sakit2 dh tapak ni.. tp gajinye nun minggu depan.. bawa bersabar ye kaki.. pakai je selipar dulu k.. jgn mengada nk shopping dihujung bulan begini.. jimat cermat sikit.. so esoknye kita jenjln saja ok... :)

Eh okla bebel kosong saja kalini.. tade yg menarik sgt nk share.. anak saya pun mcm gitu aje.. byk mulut byk peel.. ckp pun dh macam citer ipin.. suka tiru kak rose hahahahhaa bakal jd garang mcm kak rose ke mommy gue tak tahulaaaaaa!!!

No comments: