Sunday, October 4, 2015

Jerebu punya pasal

Dah 3 tahun aku menghuni di putrajaya.. first timelah aku terpaksa amik weekend maid utk cuci rumah.. sbb habuk MasyaAllah tk terdaya rasanya nk lap sendiri.. mana dgn ruang tamu, mana dgn bilik.. so last choice aku amiklah part time maid cuci n lap2 dihujung minggu.. harini start.. aku memantau ajelah dari masa ke semasa.. so far puas hati tgk dia buat keje.. dh 5 jam non stop.. mesin ke robot apa badan dia ni aku pula naik risau.. soh dia minum air ke apa dia ckp nanti kak kasi habis dulu huhuhu.. yelah aku buat keje mop tangga rest seminggu dia lap satu rumah atas bawah kot hahhahaha nampak nau badan ku lemau!

Harini jerebu teruk.. almost 300 bacaan ipu di putrajaya.. kegilaan sgtlah! moga2 cepatlah surut.. anak dh lama tk main di taman.. dah lama tk swim2.. kesian juga kt dia.. dok melasak dlm rumah ajela.. kesihatan so far ok.. flu sikit2 tu adala.. tp kulitlah gatal sana sini pula.. jenuh aku pakaikan itu ini.. ada masa ok ada masa phuhlaaa haiii jenuh.. sabar ajelah.. apa lagi nk ckp kan..

Oklah nanti bebel lagi.. penat aku tgk akak ni buat keje hahahaha

No comments: