Thursday, August 13, 2015

Rania Berhari Raya


Today sekolah anak kecil saya ada buat sambutan hari raya among them .. so pepagi terus pakaikan dia baju kurunglah.. cute je semua budak2 kt sekolah pagi tadi.. berbaju melayu, berbaju kurung.. soooo shoommellll! nk stay tk bolehlah sbb tu acara deme aje.. saya pesan kt cekgu soh snap2 gambar nnt share la.. tah sempat ke tak cekgu nk snapkan.. snap sikitlah pagi tadi sebelum gerak dari rumah hihihiih.. soh senyum dia bantai temenung pula.. haha!

Anyway saya ada terima gift raya dari achik intan yg dh cross ke abuja sana.. tk sempat jumpa dia masa dia dtg wisma haritu... dia belikan saya baju kurung siap dari HCM (kaler gold) oihhhh lawa sgt2!! simple je bajunya tp besar sgt hati ni terima gift dari Intan.. :) n maxi dress pink for rania.. cantikkkkkk sgt!! nanti saya pakaikan dia n snap gambo ye Intan! thanks Intan! kalau baca blog akak tlg wasap no baru dari sana ye.. aku nk ucap thanks kt no lama tp mcm dh tk pakai dah.. thanks Intan Zurainee awak selalu bg saya gift... murah rezeki awak dan keluarga hendaknya.. amin... and pls enjoy ur new country.. citer yg baik2 aje saya nk dengar ok!!

4 comments:

Mya said...

masa memula intan cakap dia pegi abuja aku dah macam haaa abuja.. kat mana tu? tak penah dengar. sian aku hahah..

Ayu Katerina said...

hahahhaa takpa slow2 buka peta dunia lama2 awak mahir dh nama2 negara gituhhhh.. so nak ke abuja tak? test jln africa region laks hihihih

Sella Shahbudin said...

rania,awak bawak bekal cekodok ke??

comel angat aihhh...

Ayu Katerina said...

ye cekodok bawang fev katanya! hehee