Monday, August 31, 2015

My Me Time

Selamat bercuti2 sempena hari merdeka.. ok hari Ahad dah balik dari Melaka.. lepas bfast kami gerak balik.. sepanjang perjalanan ok.. tade jem since Isnin masih lagi cuti.. sampai Putrajaya tapau beriani for lunch.. ptg lawat PIL kt ampang.. lepas mr big mandikan atok.. rest2 kejap then balik ke Putrajaya semula.. habis satu hari..

Today Monday kami bfast di Cyberjaya.. ronda2 sekejap dekat Marine Pullman.. then ke pasar beli brg2 basah.. stok seminggu as usual.. lepas tu balik rumah.. settle jap apa patut then aku keluar sorang diri ke Alamanda.. mr big kasi can aku layan diri ke salon.. lama heh aku tk gunting rambut.. panjang dh serupa kak limah.. berat je rasa kepala.. so harini aku kerat sampai paras bahu ho.. lega! hihihi lama juga kt salon.. gunting cuci pastu aku jln sorang2 cuci mata... beli set mandi mandian dekat yves rochers.. ada sale gitu.. pehtu ke fudcort makan kotiaw .. settle sblm balik beli pau 4 biji utk mr big.. upah jaga anak hehe..


Sampai rumah dengar si kecik dok nyanyi bagai.. eh happy dia rupanya ... pot pet2 marah mommy gi keje.. masuk je rumah dia ckp.. haa mommy jgn pergi keje lagi.. esok pula.. kekekekee kalau tahu mommy gi alamanda mampos kene marah dgn dia haha! sesekali ye nak.. pastu naik bilik tido dgn dia.. mr big ckp dia langsung tanak tido.. lepas aku balik baru nak tido.. tu pun sbb dia tau bangun tido nnt dpt mandi pool.. itu yg baik aje dgr cakap... ye celik mata terus nk mandi swimming pool hoo... so ptg tadi around 5.30pm bawa la dia mandi pool dekat club ..


Lepas mandi aku bilas dia dekat shower room dgn sabun oat.. baru beli thari td tukan.. eh sedap pgg kulit dia lepas tu.. moist n gebu.. kalau serasi lepas ni tukar pakai mandian oat pula la utk dia.. yg penting organic.. tu jela citer cuti merdeka kami tahun ni.. :) nak berjln cek in sana sini penuh.. tk plan awal so tk payah le nk ke mana2.. elok juga la save sikit duitkan.. asyik kene pow beli toy je dgn budak rania ni.. menjadi2 dah minta skrg ni... duhlaaa nk gi mamak pun mikir!!

No comments: