Sunday, July 26, 2015

kunjung mengunjung


Last Friday kawan2 opes saya datang beraya ke rumah.. mr big tade keje.. Rania aku hantar kejap ke sekolah sbb nk masak... ha tu je hari aku skip lepak dgn anak.. masak simple je, buat nasi lemak sambal telur with ayam perap tiram.. licin! huhuhuhu mmg deme simpan perut nk makan kt rumah aku je haritu.. lepas makan sessi gambo2.. cam biasa.. soh mr big setting siap2 kamera beliau.. kami snap saja... kenangan dgn kawan2 satu pejabat.. meriah!


Happening sungguh bergambar2.. mula tu selang seli snap dgn ardi.. balik je luk n sam dari solat jumaat.. depe pula jadi cameraman kami.. haha lentok habis le kan! 2.30 ptg ok habis.. semua balik ke pejabat semula kecuali aku.. lepas habis kemas2 aku pun gi amik rania semula.. lama tk buat makan2 gini.. seronok juga sesekali tetamu dtg ke rumah.. bolehlah lepas ni buat lagi.. ha sapa nk mai kabo ye.. :) jemput leeee.. maya mana maya!!! awak tk pernah dtg rumah saya ponnn!!!

4 comments:

Mya said...

koh koh koh.. tersedak pula.
adakah saya maya yang dimaksudkan itu? hehehe.

saya nak la pegi rumah awok, bukan taknak. ishh..
nanti saya decide cemana yer. apa2 saya roger awok.

nak tanya ernie zuraida sat, bila dia ada kt kl.
kalau ada boleh janji sekalian kan..

Ayu Katerina said...

awok le sapa lagi kawanku nama maya gitu?? hahahaha

ernie zuraida pun saaaammaaa.. balik tk gheti pun msg2.. takpelaaaaaa

tp mulai this weekend sampai 8 ogos not free ya.. after that ok!

Mya said...

Ok awok!

Nanti kita setting2 la cemana. Kalau tak dapat datang bulan syawal ni, kita postpone je la bulan dzulkaedah hehe..

Ayu Katerina said...

yelah takpe saja nyebut teringat kawan2kan hehee