Sunday, July 26, 2015

cuti2 after raya

Balik cuti2 dari Kampung, aku tambah cuti2 di rumah pula.. aku jrg bercuti panjang so raya kalini aku panjangkan sikit sampai habis seminggu.. mr big taklah.. dia kejap je.. aku je dok rumah dgn anak.. layan kerenah budak byk akal ni kadang2 menguji kesabaran la juga.. tp dh budak namanyakan.. layankan juga.. main masak2.. main keter.. main conteng2.. latest main pasir pula.. beli pasir buatan kt isetan.. ok jugalah layan dia main tekan2 tu.. good for motor skill katanya... asal dia tau benda tu tk boleh di makan kira okla.. tk yah nk pantau 24 jam..

So masa cuti ni tade la gi mana2 pun.. rehat cuci mata kt mall2 je.. gi alamanda belikan gift utk adik aku yanti yg dh selamat bersalin.. also to anak mak tam (kezen juga).. both dpt girl.. so senang nk beli brg.. aku beli baju je buat hadiah... beli utk anak org of kos anak sendiri tk dilupakan.. comel2 je baju skrg ni... ada la sikit utk Rania juga.. :) pakai lepas2 rayakan..

Masa cuti2 ni pagi petang layan si anak main dgn taman permainan n this weekend sabtu ahad kami mandi kolam.. sabtu test kolam dekat marine club.. indoor so sejuk sikit airnya.. org tk ramai lg maybe masih cuti raya.. sunday tadi kami test kolam dekat palm garden club pula.. best sbb tadak org langsung maybe org tatau dia buka kt public.. or maybe sbb mahal sikit.. for us yg sesekali bawa anak ke kolam mandi ni tk kisahlah.. tempat cantik.. air bersih.. facilities terbaik .. eh dh nama club ala2 hotel service mestila tiptop.. aku tk mandi harini.. mr big je dgn anak.. nnt lepas2 ni aku lak nk terjun.. ada jakuzi dgn view yg menarik.. tk sabar nk relaks2 juga.. :)

No comments: