Sunday, July 12, 2015

Berbuka sana sini

Finally my former bos di Taipei telah tamat tugas beliau sebagai President di MFTC.. setelah empat tahun lebih menyandang jawatan tersebut di sana.. few weeks before dia berangkat balik ke tanah air.. kerap dia call dan msg.. mcm2 kenangan dia dok rewind.. tk sabar jadinya nk bertemu semula dgn beliau.. satu2 nya bos bangsa lain yang sangat rapat dan baik dgn aku.. syukur sangat aku dpt pengalaman jadi PA beliau dan hubungan kami bukan setakat bos dan PA.. skrg dah mcm kawan rapat pula.. aku pun tk ada masalah utk bantu dia apa yg patut.. dia tk pernah berkira dgn aku dan juga keluarga.. sejak dari Rania lahir.. datuk n datinlah org yg paling banyak membantu... tp bukan kerja aku ye nk citer buruk org kt beliau.. ok habis..

Skrg datuk di kl while datin ke australia sekejap hantar anak sulung beliau sambung study di sana.. jadinya aku hanya baru bertemu dgn datuk beberapa kali di wisma.. sempat juga wisma menjemput beliau sebagai tetamu semasa majlis bebuka puasa di kementerian.. smlm (sabtu) datuk jemput aku dan keluarga bebuka puasa dgn dia di doubletree hilton dekat kl.. makan dgn anak kedua dia Alister.. 1st time juga kami ke situ.. best.. makan sedap.. view cantik.. yg penting rania layan makan tk henti2 mengalahkan dia pula yg berpuasa.. dpt mee sup hentam 2 mangkuk.. dpt kuih lapis.. oren.. heh org dh stop dia dok makan lagi.. ALhamdulillah anak aku tk pemilih part makan.. cuma aku yg kontrol sbb dia alah dgn telur.. so kene pilihla kan..


sambil makan sambil borak.. citer kenangan2 di taiwan.. kawan2 lama... gossip2 sikit haha... then gambar2 as usual.. sampai jam 9 mlm juga la kami borak kt situ.. lepas kenyang puas borak kami pun gerak balik.. tk balik terus, ke damansara jap beli tudung haha... tu jela citer weekend kami.. picture as usual with Datuk Yong and son..

Alister melayan Rania berborak.. habis segala video dia bg abang tu tgk hehe.. tk sabar pula nk jumpa Datin lepas ni!

No comments: