Thursday, June 18, 2015

Salam Ramadhan semua


Day one puasa.. citernya pagi tadi saya dan tanam azam nak sahur yang ringkas2 aje.. sebelum2 ni sahur makanan wajib saya ialah nasi haha nasi nasi nasi.. tk nasi tk sahur.. ha gitu... this year saya insof.. pagi tadi sahur mini chicken pie made with love by mr big.. 2 ketul.. then kurma 2 ketul.. air kosong secawan... best! lepas subuh rehat2 lah lelap juga akunye.. ni pun tk bagus.. tido lepas subuh buat badan lg jadi lesu.. sabau jela haha...


Ni preparation yg mr big buat jam 1130pm smlm.. lepas aku snap2 gambo terus aku lelap dgn anak.. tenkiu mr big! ptg ni ayam sambal ya :D:D:D.. ha satu lagi target kami.. bebuka pun ala kadar.. lauk sejenis 2 saja n sayur + kurma + air panas.. cukup.. no param2.. kot ye nk sgt pun weekend jela sbb aku suka murtabak.. at least lah kan... yg best satu lg sepanjang ramadhan mr big dpt balik awal... aku mmg sentiasa awal pun.. so tade beza.. so seronoklaa... yehuu!

InsyaAllah, tahun ni target nak gandakan ibadah yg sedia ada.. dunia semakin tua.. kita juga semakin tua... bulan Ramadhan satu2nya bulan yg penuh dgn keberkatan.. so jom! kita gandakan ibadah kita ya! ok uols.. SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA..

2 comments:

Sella Shahbudin said...

wah..clap clap mr. big..

Sahur tadi tadi i makan roti gardenia 2 keping dgn ayaq cekelat saja.. sahur diperantauan begitulah...

heheee....

Ayu Katerina said...

hahaha mcm dok aprika katanyaa ko niiii... nangesss