Monday, April 20, 2015

WP Secretaries Nite

Last Friday kami dari group PA telah berjaya menganjurkan program syok sendiri hehe iaitu Malam Setiausaha gitu.. tadak sapa nk raikan weolss so weols raikan diri sendirilah.. hahahah tadelah, mmg kami kt sini rajin juga buat acara2 mcm ni.. mcm get together sesama PA la.. ada yg penah jumpa, ada yg tk penah jumpa, masing2 keluar masuk negara, so sesekali buat majlis mcm ni dptlah mengeratkan lagi silaturahim... sepanjang aku join WP ni kali ke 3 kot dianjurkan majlis ni.. overall mmg best, fun n happening..

Tema malam tu adalah bling2.. so pakai jela bling yg adakan.. aku pakai baju sedia ada je.. majlis start jam 8mlm camtu.. so ptg tu balik rumah, tunggu mr big balik.. settle hal anak, lepas maghrib terus siap.. 10 minit pecut sampai opes.. ngam2 la majlis belum start.. ksu sampai 8 lebih, terus buat acara .. makan best... cabutan bertuah then karaoke.. lepas ksu balik terus jadi parti liar hahahahaha memasing tunjuk bakat.. ada yg menyanyi, menari.. phuh cukup sporting la semuanya..

Untuk acara lucky draw aku dpt grand prize dgn member pun nama ayu.. both of us dpt hp haha.. hp tu pula sponsored by my office gitu.. heboh la kejap.. tp bukan aku yg cabut nombor amik hadiah tu kan.. rezeki hehe.. then acara tukar hadiah sesama sendiri.. aku dpt tumbler starbuck.. hadiah aku dpt kt pengerusi majlis haha dikendong ke hulu ke hilir.. last gi ckp ke dia sesiap.. nnt kasi kt wife ye.. sbb tu kain ela hahaha awok lelaki.. ishh sian pula dia dpt adiah aku..

Majlis habis lebih kurang jam 10.30 mlm.. ngam2 terus hujan.. drive pun cuak juga kot, lama tk drive mlm sorang2 camtu.. sampai rumah tgk rania dh tegolek depan tv haha good girl.. idak mencari pun kata mr big.. sesekali kene tinggal dgn mommy baik juga dia.. tp tah camne dia terjaga terus sebut mommyyy.. merengek gitu.. alahai kesian.. rindu dh kot kene tinggal.. terus angkat masuk bilik tido sesama.. sian baby mommy ni.. hehla baru tinggal 2 3 jam.. kalau tinggal seharian camne la budak ni..

1 comment:

Sella Shahbudin said...

wahhh..... seronokkkk.... semua nampak sporting....