Friday, August 8, 2014

no pedas pls!

Penangan makan besar!

Masa day 1 raya huiii perut aku terkejut gamaknye.. start mlm pertama raya memulas2 ceri beri dari mlm sampai ke siang.. penat oii ulang alik toilet.. tido pun tk selesa.. mana taknye.. dari pagi smpai mlm tk kesian langsung ke perut.. mcm2 di isinya.. dgn air manis2 bagai.. ha mlm amekkkkk!

Dah lama tk rasa sakit perot mcmtu.. then minggu ni aku dh start puasa on off.. kan azam baru nk cepat ganti puasakan.. bila bukak puasa aku makan pedas.. mlmnye sakit perot balik.. memulas2.. pedih perot.. rasa mcm bergas semacam.. haihh apa yg salah tah.. so aku syak aku dh tk boleh nk makan pedas sgt mcm dulu2.. perit satu hari.. tk selesanya! huhuhuhu harini tk puasa.. aku cuba makan benda lite2 aje supaya perut tk terkejut lagi..

Kesan daripada sakit perot sepanjang masa ni.. berat badan aku tk naik2.. ce ce ceeee tk le kurus.. tp kecik la sikit.. dh boleh pakai seluar size L instead of XL haha dan boleh sarung la baju2 kurung moden masa kt taiwan dulu.. ngeh! berapa hari tak tahula nk kecik ni keeennn ... :P

Aktiviti hujung minggu esok.. dh byk plan dah ni.. thari gi makan kenduri kt shah alam then gi beraya ke rumah makcik yg rumahnye vass tu.. ahad ermm so far tade lagi yg menjemput, maybe ke rumah my sister la kot kolek duit raya rania lagi haha.. best!

No comments: