Wednesday, August 20, 2014

24 Syawal 1435


Alhamduillah food heaven! Harini kami buat makan2 pot luck kami2 di pejabat ni jelah.. masing2 bawa juadah penuh meja.. aku tk masak hebat2 cam lelain just top upkan food yg member masak iaitu salad kehijauan, tomato segar dan timun jepun gitu... tu pun aku gi beli kt paso on the way ke pejabat td kekekekeke tapi mr big buatkan juga puding peach caramel for dessert, ada la jugakan... masa kt rumah cantik je puding tu.. tatau la kot aku bawa keter ganas nauu bila nk tuang dlm piring ya ampunn pecah bederai hahahaha hazab terus dessert tu.. terus jd disaster... tapi habisssss.. ada juga penggemar peach caramel ni.. licin! gambar di atas tu kira sebahagian je tu sbb masa tu beehun tk letak lagi.. satey tk sampai lagi.. syukur nikmat Allah..


As usual group photo .. tk semua ada.. si lukman masih di kedai satey kot waktu tu.. n all the officer tadek ikut bos ke sabah.. so makan kami2 sajala... :)


Lupa pula.. ada tetamu dari Mesir menjengah kawan2 di pejabat hehe.. si ernie balik bercuti raya.. ptt dh balik semula ke sana smlm tp miss flight katanya so sempat la dia dtg jumpa aku jap borak2.. jemputla dia join kami makan sekali.. thanks ernie.. nanti jumpa lagi ya :) take care..

3 comments:

Sella Shahbudin said...

wah..meriah.... rajin laki ko susun cecantik buah pic tu.... terliiur nengok...

Ayu Katerina said...

oiii yg nyusun tu aku kekeke dia tukang kerat je n puding tu of kos la dia yg buat sorang :P

Ernie Zuraida said...

u r welcome beb..... awat muka kita berdua flawless sgt...huhhuhuhu bercahaya muka bila masing2 dpt gossip together... :) gonna miss u beb