Monday, August 25, 2014

1st time Jubah


Dah lama rasanya teringin sangat nak pakai jubah.. tgk org pakai lawa2 je rasa.. hat ikut2 body tu aku tk berapa nk berkenan sgt.. aku suka yg loose2 ni nampak jugala fashionnya tp tk keterlaluan sangat.. ada beberapa jubah yg aku dh beli tp semua tk berkenan.. ada yg aku bagi ke anak sedara.. ada yg aku simpan je dlm gobok.. even yg dlm plastik pun ada lagi.. sbb bila test ermmmm ketat sana ketat sini..sungguh out rasa..

Bukanla aku nk kata dh jadi setazah pakai langsung tade ketat.. for jubah is manis kalau pakai longgar2 saja.. yg ketat2 tu kita toksah panggil jubah.. tk kene..kita panggil dress le kot ye.. so this time aku tawakal lagi.. beli brg online ginilah.. bukan senang nk dpt yg size tu kene di badan kita.. nasib2 jela.. aku beli jubah ni dekat insta.. siap berukur2 bagai kt opes dgn si nurul.. haha kang dh cantik beli tk pakai menyesal lagi.. alhamdulillah yg ini kene dgn badan.. tk besar tk kecik.. justtt nice! so kebetulan hari jumaat lepas negara berkabung.. kebetulan baju ni dapat hari khamis.. so aku pakai hari jumaatnye.. n kebetulan baju ni buat sumbangan rm20 ke tabung Palestine.. so jadinya.. membeli sambil mendermalah kita..


Me and kawan2 .. woh lupa.. beli jubah ni dekat jubahsouq .. ada kedai dia dekat klcc n jln TAR.. i beli online je mudah dan cepat.. ;)

2 comments:

Sella Shahbudin said...

mencik...mencikk....

babai nasik kandaq.....

Ayu Katerina said...

hahahhahahaaa babai kek2 sedap tooo