Thursday, April 10, 2014

Tq Cekgu Rania!

Sekarang ni rania gi taska dah tade nangis2 sangat dh waktu pagi.. ceria pula dia.. masuk class pun tade dah nk melekat je kt aku.. rileks je babai2 mommy dia.. dh besar awak... kata cekgu, rania ni mcm kakak2.. kalau ada sesapa nangis beria dia gi tepuk belakang pujuk2 hihihi

Kat rumah malam2 kami akan main sama2.. main car, main block, main dolly.. sepah habisla.. pening kepala tapi takpela itu namanya ada anak kecikkan... 2 hari lepas sambil2 kemas block dia sepah tu aku ajar dia count... ajak kemas sekalila.. dia pun ikut.. one... two... three.. pastu aku diam.. aku dgr je dia count sorang.. sampai ten yeayyy!!! gituuu.. aku terdiam cam terkagom2 eh anak aku dh boleh count??? uwaaaaaaa aku tk ajar pun lg... terus teringat mak tam aku kt taska.. esok tu aku gi tanya .. dia ckp yee mmg diaorg ajar.. uiiii kagom kejapla.. pastu kene basuh dgn mak tam aku hahaha time ni kene rajin main flash card.. kene rajin baca abc.. count 123.. yehuuuu baiikkkklahhh... mmg aku kene rajin lagila part mengajar ni kt rumah pula..

Lagi satu fev dia nyanyi.. naik je keter nk lagu mary had a little lamb.. itu je dia nk dgr.. pastu nyanyi sorang2.. twinkle2 mmg dh clear dh dengar.. binatang dh banyak yg kenal.. tubuh badan pun dh laju.. Alhamdulillah terima kasih Allah.. terima kasih cekgu2.. terima kasih daddy.. maktok...

Lagi 2 bulan anak saya akan berumur 2 tahun.. cepatnya rasa.. kata orang, anak perempuan akan jadi daddy's girl.. so far tak nampak lagi gitu haha.. sbb budak ni tk boleh tak nampak mommy dia depan mata.. makan hati ja daddynya :D

2 comments:

Sella Shahbudin said...

mesti comel kumat kamit mulut dia dok nyanyi ngan menghafal.. kekeke....

jangan cepat besar sangat la anak...

Ayu Katerina said...

tulah nya... cpt betul anak ni membesar... huhuhu