Monday, March 3, 2014

I love Green


Last week aku attend 2 kenduri.. sabtu n ahad.. ni gambar rania masa hari sabtu.. kenduri acik ani sebelah rumah.. baju ni beli masa nk raya tahun lepas.. aku suka sgt dgn kaler dark green tu.. rania jarang pakai dress so sesekali gi kenduri yg berekon barulah aku pakaikan dia dress.. bila pakai dress aku panggil dia princess.. princess tak boleh lasak2 ye.. kene baik2.. nnt dia sengih je mcm paham sgt haha..

Princess ke tak samo je perangai.. dok atas meja minta nasi.. kasi can makan nasi kenduri.. sedap kot beria dia makan hihi.. lepas tu main lari2 dlm dewan.. gelak2 tawa ok balik.. ada lagi satu dress yg sama aku belikan kt dia.. kaler silver.. nanti nk pakai masa majlis bertunang adik di seremban..

4 comments:

Sella Shahbudin said...

amboi rania....mmg princess sangat.. rambut tu... cepat sungguh panjangnya... geram tau tengok budak kecik nih....

Anonymous said...

Alolo...comey dgn dress yer princess...aunty dah lama tingin nak baby gurl... Semoga Allah perkenankan..the-na.

Anonymous said...

Comeyyyy !!! >_<

Ayu Katerina said...

rambut dia curly2 kt bawah hihihi tq all.. semoga the na akan dpt baby girl lepas aminnnnn