Wednesday, February 12, 2014

Langkawi Part Four Fuh!!

Day 4 is hari utk pulang ke putrajaya.. jam 9 pagi kami dh siap2 pack bag.. terus cek out n ke airport.. flight kami jam 11.05 pagi camtu.. sampai epot serah keter then kami bfast.. lepas cek in lepak2 jap then masuk dlm tunggu flight sajalah ... flight on time.. masuk je rania terus minta susu.. susukan dia sampai tetido.. dan bagusnya tido sampai ke kelompo kekekekeke lega...


Ni selfie2 masa tunggu erl... sampai je klia kami terus lunch kt situ je.. bagi rania makan nasi siap2 takut karang dia dok sik sikk mana pula aku nk cekau... lepas makan kami amik erl balik ke putrajaya.. teruja sungguh dia dpt naik erl.. 1st time juga.. berlari2 dia dlm tu.. langsung tk tido dah seronok naik train.. sampai station putrajaya kami amik teksi balik ke rumah.. alhamdulillah semuanya lancar.. sampai depan pintu rumah si kecik menjerit2 atokkkkk!! atokkk!! halahaiiii ni satu lagi buat aku sedih.. rindu rupanya dia kt maktoknye... aku call mak citer dah sudah dia pun tk sabar nk balik rumah aku.. mak aku lepak umah akak aku sepanjang kami ke langkawi... esoknye mmg terus gi amik la maktoknye... tk leh pisah lama2 sgt.. rindu2 dh mereka... ;)


Anyway satu je kesalahan yg aku dh buat.. hampir2 tk dpt p langkawi dh aku... aku lupa bawa IC! boleh camtu? masa nk masuk ke kapal torbang kene tunjuk ic n boarding pas.. baru aku teringat purse langsung tk bawa! hohoho nasib baik travel dlm msia kalau tk meloponglaaa pegi balik mmg aku menipu je la pasal ic.. epot mmg minta tp aku ckp semua dlm bag beso dh cek in huhuhu nasib le lepasss!

No comments: