Tuesday, December 24, 2013

Year End 2013


Ramai bercuti sekarang.. bawa anak2 berjalan.. habiskan cuti hujung tahun.. so n so.. kami tade cuti2 hujung tahun.. biasa weekend mmg berjalan saje... cuti kami nun nanti raya cina nanti.. dah mcm tradisi plak asal raya cina kami bercuti haha.. esok public holiday plan nak ke mini zoo haa bawa anak! last aku p zoo negara masa umur 10 tahun dulu.. tapi ni bukan zoo negaralah.. zoo kecik aje.. nanti saya update citer pasal zoo kecik tu ya... :D

Well pada semua, selamat bercuti.. jaga kesihatan jaga diri masing2... pada yg akan ada anak naik darjah 1.. selamat kesekolah ... anak saya baru setahun sengah so lambat lagi nk citer hal darjah 1.. :P

Resolusi tahun baru saya? ermmm tak fikir sangat.. apa yg ada fikiran aku setiap saat adalah suami.. anak dan emak.. semoga mereka bahagia dan terus bahagia... amin.. ;)

No comments: