Wednesday, July 31, 2013

Iftar at PICC

Sunday adik2 n mak abah seremban ajak bebuka bersama.. yanti plan segala.. as usual minah plan ni suka sgt bab2 organising ni .. mulanya nk ke pullman la marriot la.. haha last nampak picc punya mcm best lak.. lgpun kami semua tk penah lagi makan kt situ.. so okla ke picc lah kami..

Makanan nyum!! best sedap dan banyak gile! mcm2 ada.. sampai tk tahu nk pilih yg mana.. yg pasti kambing jadi pilihan utama haha.. amik kambing.. kotiaw.. nasi tomato.. dan segala tk tahu nk tulis apa lagi hahaha.. semua pun makan mcm2 jugalah.. even mymum pun happy dpt makan food2 yg dia suka.. 2 3 kali dia bangun amik food.. kagum! Teh tarik dia pun terbaik! puas hati dgn bayaran hanya RM70 sahaja..

Lepas makan2 kami buat surprise dekat zuren.. adik bongsu weolss.. dari kt rumah aku dia dok tanya kak ayu ingat tk harini hari apa.. hahahha aku buat tatau je.. sedih budak tu.. walhal sebiji kek beso aku dh sedia dlm keter.. suka dia bila kami buat kejutan camtu.. duduk pula depan band group.. abah gi request lagu birthday kt dia.. lagi satu kali suka pasal satu restoren tepuk utk dia hehehee.. kek plak aku beli icecream kek.. sedap! beli kt bakers cottage tu.. nk repeatlah!

Selesai sessi makan icecream cake kami gi luar amik gambo reramai.. view cantik.. mcm dekat the peak hong kong plak rupenya..

Yang best rania behave sangat.. duduk atas kerusi diam2 makan nasi putih sendiri haha.. pandai lak tu suap sendiri.. tp habisla baju seluar dgn nasinye.. nasi kosong je aku bagi sbb sesambil aku tetap suapkan bubur dia.. selang seli.. pastu atuk dukung pun suka je dia.. pandai atuk layan.. bawa jenjln tgk band.. tgk food.. so senyap la dia.. dgn org lain je tk lepas lagi..

No comments: