Friday, June 7, 2013

mencari dress for my sweetheart

Apa plan uolss for weekend? ermmm weolss pun tade plan apa2.. biasala aku ni.. duduk aje dlm putrajaya ni ha.. bosan2 sgt gi alamanda je ke.. tkpun ke bangi minum ptg.. habis jauh pun puchong.. pun jln2 minum ptg.. selalunye tu la rutin kami sekeluarga... jrg sgt aku nk merewang jejauh.. bukan tk suka.. sbb weekend la time nk rehat.. nk qada tidur lebih sikit dan yg utama.. kurang keluar kuranglah belaja hehe

Cumanya weekend ni ingat nk ke pavi or klcc cari dress for anakanda.. lg seminggu InsyaAllah anak akan berusia setahun.. ada la buat party sikit dengan ahli keluarga dari belah seremban.. raub n me lah.. keluarga aku sapa je pun.. akak aku n anak2 buah ajela.. mana ada org lain lg ... belah seremban n raublah yg ramai nnt.. lokasi nun di key el atas puncak.. sebulan lebih dh bookingnye.. organizer is my adik belah seremban.. tak tahula apa yg deme preparekan.. yg aku tau sorang buat kek.. sorang buat goody2 katanya.. ibu2 saudara rania belah raub nk buat candy .. mommy bawa anak je... so keje mommy siapkan anaklah.. haaa tu pasal minggu ni kene p cari la sikit geli2 kt rania ni.. apa pesen pun aku tk tahula lagi... anak pompuan senangkan.. p kedai jelaa :D

Tugas mr big si tangan besar adalah cam biasa hal ehwal gambar.. nk buat photobook segala.. photobook mommy sepanjang 9 bulan pregnant bila nk siap daddy?? :P wokey tu jela celoteh hamba.. happy weekend semua.. jom minum oren!


Geramnya aku dress hat ni!!


Ya ampun camne nk berdukung kalau dh gini ye? hahahhahaha ok ok stop cuci mata!

No comments: