Wednesday, May 22, 2013

tawar..

1000 kali kau tolong orang.. belum tentu satu pun orang akan tolong kau balik... what to do.. sabar sajalah... dh itu mmg kelemahan kau kak kate.. senyum jela...

mood boringggg... cptla habis waktu kerja.. saya rindu anak saya.. suami saya.. ibu saya... saya mau makan utk lupakan rasa hati yg tk best ni... thankss pada yg selalu susahkan aku.. thanks!!!

4 comments:

Ad Adi said...

Sabar.. Allah takkan sia sia kan orang yang baik..




Ad Adi said...

aku dah ada blog lain

rotijemplanta.blogsspot.com

takyah approve deh komen ni :) saja nak bagitau.

Cik Aja said...

sabar laa atak..
manusia nih banyak ragamnya..
sabar yer..
=)

nqr said...

alaaaa knp kakak x happy nih?