Monday, April 8, 2013

Truly Malaysian


Tak Malaysian la kalau tk lepak mamak kan.. ok tu kata Dr Halina hahahah aku tiru :P.. Sunday pagi Rania bangun awal.. hayohh budak ni skrg jam 9pm dh lelap sampai ke siang.. so pagi selalu mmg dia tk kasi can mommy daddy nk melajak2 tidur.. dia dh kerabat badan kami.. cako muka.. korek biji mata sampai buka :P kalau tk layan nnt dia buat aksi yg buatkan jantung kami nk tercabut.. pernah dia dh berdiri kt kepala katil nk panjat.. hayohhhhh kalau tegolek ke bawah hah melalak aku laki bini nnt.. so buka la mataaanyeee!!

Since pagi ahad tu cuaca cantik.. mak tok pun ajak p paso nk top up barang basah.. daddy come out with the idea jom bfast mamak! huh lama juga tk pergi ni.. ok je.. Rania pula dh suka duduk dlm kerusi budak2 kecik tu.. lagi la mudah nk makan.. cam biasa ke mamak presint 9.. order roti banjir, neckopi tarik siap ayam goreng segala mr bignye! huh makan besarrr hehehehe lps bfast kami ke pasar presint 8 then balik rumah.. mak aku plak rajin sungguh bila sihat, dia buat masak lemak ketam hua hua huaaaa gemok aku laki bini!

Petang kami gi cuci mata ke macy.. tgk dari tepi jln sikit punya menarik.. bila masuk haishhhhhh hancur! hapah pun tk menarik.. setakat cuci mata tgk bunga bunga ajelah.. aku plan nk beli bunga beberapa jambak nk letak kt rumah.. kurang berseri rumah tade bunga.. takpela gi jln ssf jelah nanti.

2 comments:

Irfa said...

lama dah x lepak mamak
dulu2 mmg aktiviti mingguan
wpun sekadar teh tarik dan roti canai
skrg dah tua (eh tua?) rasa mcm tak selera nak makan kedai mamak.huhu

Ayu Katerina said...

sesekali je ni irfa, lgpun awal pagi tk panas sgt.. :)