Monday, April 15, 2013

RRR Family ke lautan dalam

Haa tercapai juga hajat nk tengok something bluee kan! dlm hati aku plan nk ke laut2 main pasir dgn anak.. tapi entah camne terkeluar dlm kepala nk tgk ikan dekat aquaria klcc pula... tak pernah pegi pun selama ni.. sbb pada aku tempat tu utk happykan budak2 je.. so pd aku yg single mingle dulu tade anak tk tingin la pula nk tgk ikan2 ni kan... but hey, people change... skrg tgk anak happy is the best moment for me n hubby.. korang pun camtu kan ;) Nicekan aquaria tu.. okla tk crowded sgt cuma tk berapa nak sejuk.. bepeluh juga berjln dlm tu.. patutnya kuatkan la sikit aircond dlm tu dan pada kami2 yg bawa stroller tu patut dibuat jln yg lebo sikit.. kalau kami stop semua kt belakang kene stop huhuhu tp duli apa semua org pun nk amik gambau.. dah pari besau lalu atas kepala.. mula aku seram pastu eh best lak :D jakun dot com!

Teruja tgk shark, pari, segala ikan atas kepala.. melopong suka haha.. byk juga gambar main snap je janji best! semua dh upload dekat fb.. Oh ya Rania dh masuk 10 bulan dah.. aku pakaikan dress hadiah dari member yg pulang bercuti dari Budapest, Hungary.. comel dress rerama dia.. girly habis anakku.. sunday lak lepak kt rumah aje.. terbongkang tidur anak beranak sampai ptg.. looove sgt weekend.. nanti anak dh boleh jalan, kita gi zoo lak ye daddy... statement tk boleh blah dari daddy "nak p zoo melaka?" hahhahahaha melia ko jgn gelak!


Letih tengok ikan.. tidur sampai ke rumah..

2 comments:

Melea said...

Lepas zoo melaka boleh pekena ayam lemak cili padi woooooo hihihihi

Ayu Katerina said...

hahhahaa pengsan nk p menambahkan jem kt zoo melaka :P