Thursday, April 4, 2013

Membaca Jambatan Ilmu

Ilmiah la sikit tajuk kan..

Akukan peminat tegar novel sejak tatau sejak bila tah.. tapi rasanya dr zaman aku tk ada anak dululah.. nk kill the time tu aku tk tahu nk buat apa sgt.. so aku suka baca buku.. magazine.. paper ke apa ke janji bahan bacaanlah.. bila nk tidur mesti selak 3 4 page.. kalau weekend sampai 4 5 pagi pun tk apa.. puas sgt bila dpt membaca.. koleksi novel aku pun ada dekat 5 kotak besar semua mr big dh letak kt store hehe (sejam fikir nk tulis store) :P

Masa baru2 sampai ke Malaysia menggila aku gi MPH beli buku2 baru.. semangat sangatlah nk membacakan.. sekali kauu haa lupa anak kecik ko tu nk melekat aje.. 2 buku yg aku beli bebulan nk habis hua hua huaaa.. jgn kata 1 page, baru nk tgk sinopsis pun tk bekesempatan.. haihla anakkan.. dia tidur awal, tp kang buka lampu nk baca buku, dia pula buntang mata.. so tidur awal jugalah maknyee.. habis2 pun layan ipad dlm kelam sementara nk tidur...

So harini, aku bawa novel ke pejabat.. karang ada time senggang2 boleh aku baca sikit.. tade la aku ketinggalan sgt novel2 terkini skrg.. tk sangka pula skrg ni org demand novel jadi drama/filem segala.. wpun ada yg ok ada yg hancuss dramanya.. at least aku leh ckp eh eh aku dh tau dh citer ni dh baca dh hehe.. kesahnye..

Well okla, tade apa nk diblogkan sgt.. nanti2 kita story lagi.. daaa

No comments: