Wednesday, January 23, 2013

what to blog?

Ermmmm lama tk update diary di sini.. sorry sbb yelah baru naik keje.. nk stabil itu ini.. cari masa juga.. lgpun tempat yg ku ganti orgnye masih ada.. harusla kita hormati tuan rumahkan.. jgn main cekau buat rete sendiri.. penting tu haha..
Last weekend balik kampung raub.. bawa my mum sekali.. dia teringin juga nk rasa rumah kampung.. on the way balik pehhh kauu jamu mana dgn nangka madu.. bersepah kiri kanan.. teruja ok!! benti juga kami membelinya since my mum suka makan nangka.. seronok! sampai rumah mil looo banyak je nangka kt rumahnye haaaaaaa... kene marah kenapa dok beli2 kekekeke.. pastu cempedak bersepah2!! ha kauuuu aku ni hantu cempedak goreng.. terusss melepek la nk cempedakkkk gorenggg!! ptg tu juga rini helper mil gorengkan utk aku.. terbaik!! dan harusla aku rembat 2 3 biji bawa balik rumah hihihihihi
Nak jadi citer la pula budak cibambam yg kulit sensitif tu kene gigit dek semut ke nyamuk ke tak tahulah... asalnye merah aje.. esok pagi tu tgk bengkak! hah cuak dh aku.. sampai je kl hari ahad tu.. terus bawa g klinik.. puhh dr ckp ini adalah kesan allergic yg kuat! makkk aku dh cuakk lagila... dr kasi ubat sapu n pantau.. kalau mlm ni merebak lebam dia cpt bawa ke spital.. huhuhuhu risau gile ok! tp mlm tu kami dpt pula jemputan gi party aizat n yuna dekat rumah ayah aizat which is our pakcik la.. uolss pun tahukan aizat tu kezen mr big.. mr big lak di minta amik gambo aizat.. dan ada discussion katanya mr big diminta tlg designkan cover album terbaru aizat nanti.. haaaa kesahnyee.. so lepas di klinik kami ke ampang pula.. ramai le celebrities nye. sempat gak aku ngendeng gambo2 dgn FBI.. ramli ms.. aizat wajib kot..yuna je tak sbb press interview lama ke hawau sgt.. so no yuna in the picture la!
Sambil2 tu aku tetap dok belek tangan si anak.. yg ok sikit hati tu sbb dia langsung tade la nk nangis ke. merenget ke..demam ke.. tade.. so that bisa tu tk kuat... habis function kami terus balik.. isnin decide tk hantar Rania ke school, nk pantau dulu tangan dia sbb masih merening bengkaknye.. aku gi keje cam biasa.. thari mr big ckp bengkak tk surut juga.. ermmm balik thari terus bawa rania jumpa paed annur di bangi.. dr bg ubat minum dan ubat sapu.. ptg tu Alhamdulillah bengkak surut dan lebam kurang sikit demi sikit.. selasa pun tk hantar sekolah utk pantau lagi sehingga baikkan.. hati ibu.. camne ceria sang anak.. selagi kita tgk ada tk kene.. mana le nk ok...
Harini much better.. dh hantar dia ke school.. maktam pun call juga risau rania tk gi school.. takut demam ke apa. so aku explain la pasal kene gigitan tu... pagini drama la sikit sbb dh baper hari tk pergikan haha.. mcm2 hal pepagi..

No comments: