Sunday, January 13, 2013

hujung minggu RRR

Lama pula rasa tak tulis apakah yang kami buat time weekend di tanah air skrg ek.. dulu kt taiwan kerap je aku blogkan hihihhi... ok smlm sabtu mommy and rania bangun lambat.. oihhhh sedap tidonyah! pagi smlm mak buat beehun goreng.. tiap2 sabtu my sister akan dtg rumah bawa anak2 dia utk jumpa mak tok since mak tok duduk dgn aku.. jam 11 am kakak sampai dgn anak2.. bfast ramai2.. main2 dgn rania.. pastu aku buat bubur sesiap.. feed her.. then me.. mak tok.. kakak.. aisya n aie kuar gi alamanda.. tinggal rania dgn daddy kt rumah lak..

Sampai alamanda kami bertempiaran bershopping hahahahha mcm org tk pernah jumpa mall kekdahnya!! aku dgn aisya wah dh jd besfren dah anak sedara mak sedara.. umur selang 10 tahun je.. mcm kawanlah... kami dua tuju area tudung.. minah tu gila shawl.. aku keje kumpul anak tudung tu ha.. :P pastu mak tok nk topi.. wah mak tokkk sekali nk topi winter kau!! hahahahaha belasah akak aku belikan.. rania pun dpt topi winter dari wa lindanye!.. pastu ke mothercare cuci mata.. sekali lagi wa linda belikan kasut utk rania.. haihhh masing2 kuar shopping keje nk beli brg kt rania kekekekke murahhh rezeki anakku... pastu kami semua lunch dekat ayam penyek.. 1st time aku try.. ermmmm ermmm tah tk sedap ke haram!! ke tk kene tekak aku?? arghhh tanak p lagi dah hahaha nasib kak aku belanja.. kalau tak rugi je :P

Lepas makan aku tapaukan kfc dekat mr big.. sbb dia mengidam sgt katanya! then balik rumah hihihih.. rania behave sgt.. tidur pun senang kata daddy.. sempat pula daddy buat kek gula hangus dok sorang2 haha.. terbaik! dah soseh2 main ngan rania.. naik bilik lepak2 eh dia ngantok lg.. so tido la kami dua beranak kt bilik pula... sampai ke petang haaa hihihihi syiokkkkk... ptg dok lepak2 depan tv kak ipar call nk singgah umah jap... kak ngah sekeluarga dari alamanda baru lepas main bowling katanya.. singgah solat then loooo siap belikan rania baju gown dan mainan.. ish ish ishhh also from mothercare... murahhh rezeki sungguh haih!! kak ngah lepak makan kek gula hangus.. minum2 jap.. pas solat maghrib diorg pun balik... haa tu la citer kami smlm.. full juga rasanya... harini ahad.. ermmm noooo plan yett.. hujan lebat gile pagi tadi.. sedap gile tidur... ermmm mana nk pegi ek....!