Monday, December 17, 2012

Rania First Time attend Party


Aaa ni gambar Rania dengan kakak Yaya.. anak normaya tu haaa blogger femes tu hihhih.. kebetulan rumah kakak maya ni dekat je dgn rumah i.. tp kebetulan lak haritu kami dh pindah putrajaya.. asalnya mcm ishh sempat ke tak nk pergi ni.. dgn rumah tunggang langgang lagi.. bila dh petang aku rasa mcm.. ehh kawan dh jemput kenapa tk pergi.. memuliakan majlis kan elok tu.. so terus siap.. angkut rania tuko baju.. terus ke rumah kakak maya.. attend birthday party yaya and caca.. rania suka sgt!! dia suka tgk budak2 kecik.. konon mcm dia la kot... tade meragam menangis ke apa.. suka aje.. sapapun dukung dia ok lagi hahahaha tp skrggg jgn harap.. org dia tk kenall puhhh mukaaa bekerut2 tanak...

Yang ni muka mak2 suka lepas makan as usualll laa makan no 1 hihihihi.. thank u maya sbb jemput weollss ke rumah kakak anda.. makan sedap.. mekasih juga tapaukan utk mak saya di rumah... mak maya best amat!! segala tepawer dia carikan utk tapau kt saya.. terharu ai... ehhh lupa plak aku.. ni semua gambar aku rembat dari FB NORMAYA hahahahaha halalye!!

3 comments:

Mya said...

tq for coming rania, rohayu & razzaq! 3R gitu :)

Blue Roses said...

comey gak maka2 budak ittewww... huhuuu.....

Ayu Katerina said...

maya: my pleasureeee hihihih

erni: comel la sgttt hahaha