Friday, October 5, 2012

Rania visit tempat kelahiran

Pagini gi spital jap... jumpa my gynea.. bawa rania sekali sempat snap2 dgn Dr. Ling yang sambut Rania masa dilahirkan.. baik betul la budak tu pun begambar2... Lepas tu dgn nurse Amy.. ha pastu masing2 tk sabar nk tgk gambar kt fb haha..

Thari tadi balik jaga Rania cam biasa.. sempatla masak lauk sejenis sementara dia tidur.. lama pula tu tidur harini.. dari daddynye gi semayang.. sampai balik semayang anak dok tidur lagi.. legalah mommy dpt buat keje sikit.. sempat juga pam susu sebotol.. selalu direct feed je time thari if aku balik rumah.. tp sbb dia tidur sedap sangat td.. tk sampai hati nk kejutkan... so pam botol ajelah ye anak...

Esok plan nak keluar cari birthday gift utk datuk/datin saya.. both sambut birthday selang seminggu hehe.. smlm datuk/datin belanja us dinner.. siap bg aku rantai jade n rantai sabah 2... haihhhssss tk tahulah camne aku nk balas budi baik bos aku suami isteri ni.. ada je hadiah utk me and Rania... dan tak lupa juga selalu bantu kami sekeluarga tk kiralah apapun... syukur sgt...

No comments: