Wednesday, September 12, 2012

bantulah anak itu..

Bila menjadi seorang ibu, baru mengerti secara mendalam betapa sakitnya melihat anak menderita sakit.. tuhan saja yang tahu hati seorang ibu.. apatah lagi jika di duga dgn kesakitan yang maha hebat.. aku tk mampu berhenti berfikir bila terbaca kisah anak yg menderita sakit barah darah (Ya Allah sembuhkanlah dia).. tak tahulah bagaimana ibu itu menghadapi dugaan tersebut... dari hari ke hari aku tk tenang hati selagi aku tk hulurkan sesuatu.. Alhamdulillah malam ini aku dpt lakukannya.. semoga dpt membantu walaupun sedikit kepada keluarga tersebut.. Semoga Allah melindungi anak itu dari penderitaan.. semoga kembali sihat wahai anak comel..

Buat kawan-kawan yang ada rezeki lebih.. hulurkanlah sumbangan buat keluarga ini.. kasihan anak itu.. :(.. ataupun.. doakanlah beliau dari jauh.. semoga sampai.. amin..

IBU MYRA : HERNA BINTI SELAMAT MAYBANK : 112054047075 CIMB: 1601-0020617-52-6 FB IBU MYRA : https://www.facebook.com/missherna

Aku tk sanggup nk paste gambar anak beliau.. tp aku rasa ramai yg terbaca di fbkan.. tk sanggup aku nk tgk lama2.. cukupla aku baca sekali dan masuk ke hati.. :(

No comments: