Saturday, August 11, 2012

shopping raya?

Petang tadi tanya mr big.. eh raya bila? dia jawab minggu depan.. lah haii nk raya dah?? cepatnye masa berlalu.. cuaca hari ni elok sgt.. jom kuar mlm ni nak :D mood mommy ala2 mcm setahun tk kuar.. mr big as usual. ok je.. lepas bebuka nantilah.. tk panas sgt.. yehaaa!!

Lepas bebuka.. lepas dh mandi susukan rania semua.. lepas dh maghrib semualah.. kami gi 101.. niat di hati mmg nk shoppinglah.. lamanyeee aku tk beli baju bajan lelawo ni ha.. baju maternity le latest mak beli kannnn.. haruslaa tadak baju baru lama dah!! satu kedai je aku nk p.. ZARA! sbb aku dpt rasakan koleksi musim panas dia sgtlah lawa2 skrg.. dan yg penting sale tuuu.. so sampai 101 terus p zara.. mr big tawaf 101 dgn rania while mommy shopping.. ramai sgt umat dlm zara tu.. aku grab grab grab.. belasah je semua M.. mcm besar je.. try 2 pasang semua cun.. so amik semua yg aku grab ada kot 6 lai:D lalallala ok habis beratus.. tanya cashier dah jam berapa.. dia ckp 9pm mem.. huii itu time rania nyusu tu.. terus cepat2 aku kuar.. mmg betul rania dh mula kerabat pak dia.. tamoh dh duduk dlm stroller dia hehe.. ok cari port dekat air pancut2 sambil susukan dia jap.. cover dgn napkin dia je sbb dh mlm org pun tk ramai sgt lalu lalang.. lepas nyusu rania kami cross seberang lepak depan starbuck.. nom2 sambil cuci mata.. ramai gilass org.. mlm mingguken..

Jam 10pm tgk rania pun dh lalok.. tahan teksi terus balik rumah.. :) uncle guard sebok panggil rania meii meiiii meii meiii hihihihih comei je rasa.. sampai rumah terus test semua baju2 yg dibeli.. puas hati.. mr big kata ok lawoo.. sopan dan nampak selesa.. kalau nk lagi esok u p la sorang.. sian u tekejar2.. hui hui huiiiii mmg rasa nk kuar lagilah! lgpun aku ada azam baru.. sementara ada yg muat dan sopan dan selesa ni.. harus aku grab lagi... mekasihhh mr big!

2 comments:

Anonymous said...

soping, jgn x sopingggg!!! mcm heaven giler bunyiknye..hehehe..jeles!!

sopan?? lain mcm jek bunyinye...ekekeke ;)

-sdm-

Ayu Katerina said...

kekekeke lah haii awok soping le kt tanah air tu lagi gila heaven! aku kalau dpt panjat klcc tu sehari boleh penuh boot hahahahaha

uiii syuuttt ekkekeke:D