Saturday, June 2, 2012

layan air kelapak

Pagini yeahhh betis kene attack sejurus membuka mata.. kisahnye aku nk pusing amik remote aircond nk tutup.. sekali salah position ke apa tatau la terus kene tangkap.. hazab la kejap... nasib mr big cpt sedar so tkde la keras badan aku ni dok menahan sakit... phewww...

Harini awal bangun.. dh kene ketengkoi (org utara kata) harusla cerah terus biji mata.. layan buat breakfast.. taram susu la.. kurang kalsium kah apa tetiba lah aku kene cram pagi ni.. walhal susu tak pernah aku miss tiap hari.. mr big ke pasar basah cari ikan n sayur2.. harini dia pun kene kejutan terus tk boleh tidur hehe..

Banyak juga pesanan aku since rajin dia nk ke pasar basah.. bendi.. air kelapa muda.. sayur itu ini.. ikan bla bla bla.. tp ikan kembung tetap juga tk ada :( frust boleh? so mr big belikan aku milkfish ajelah... harini buat sambal ikan... rebus bendi n sotong goreng tepung... sodappp mek temah menambah 2 3 kali.. terer juga dia buat sotong goreng tepung hihihhi

Sempat juga ym2 kejap td ngan qistina polarina.. dahh bateri tab habis segala... nyampah aku dia ni.. :P takpela sesambil borak layan air kelapa.. jap lg cuaca elok nk p jenjln eksesais jap.. kasi regang2 sikit apa yg patut.. senaman mommy2 nk benti jap... smlm aku buat sampai tk cukup napas jadinye.. tk pepasal sesak napas sampai ke tidor... haihh memacam...

2 comments:

Adrina Adi said...

hi Kate. how are you?


berdebar juga ni :)

Ayu Katerina said...

sihat je so far..