Tuesday, April 24, 2012

perubahan cuaca di Taipei

Semalam gi keje cuaca agak panas.. matahari terik.. tapi ai suka je.. rasa mcm dpt vitamin la sikit daripada cuaca mendungg je kan.. badan pun jadi lemau tk semangat.. as usual ai ni mmg bawa bekal ke opes.. koser nk jalan jejauh p makan skrg ni.. sbb thari i need my own time.. counting baby kicking... rehat dlm 20 minit n solat...

Petang smlm balik keje jalan kaki cuaca masih membahang..tadela terik sgt.. tapi leh rasa la panas tu.. lagi 200 meter nak sampai rumah masa tu aku kt spital chang gun kira laluan hari2lah.. tetiba je hujan lebat tk ingat2.. lohhhh tade tanda apa2pun tetiba hujan haaaaa.. nasib baik masa tu aku masih di bawah bumbung spital.. so lepak la kejap kt situ..

Dlm beberapa minit surut sikit.. i redahlah balik rumah.. sampai dkt guard house mak oiiii melebat selebat2nyaa hahahahaha terus masuk lepak dgn pacik guard la jawabnyee.. lama gak aku lepas dgn harapan mr big balik on time gak.. tp nan adoo mr bignya.. sure dia pun sangkut kt class sbb hujan lebat... lama gak lepak dgn kilat bagai last aku pinjam jela payung pacik guard (lambat plak aku nampak payung dia).. balik rumah kuyup jugala jawabnyee.. huhhu takut demam ai terus mandi.. basuh rambut main buih2 dlm bathtub :P skrg duduk dlm bathtub nk bangun je seksa hahahahaha mcm melekat plak aku dlm tu.. mr big siap pesan jgn mandi duduk lagi kalau dia takde kang melekat kt bathtub sapa nk tarik?? hahahaha mengong!

Smlm kami dinner dgn tomyam and ikan goreng aje.. hujan2 makan sup sedap le pula.. pastu rehat tgk tv.. counting baby kick.. then baca novel sblum tido.. adeihhh kelakar la novel "SUAMI YG KU BENCI" sila beli kalau korang minat baca novel.. citer kelakar tk ingat.. kuar airmata aku ketawa :D sorry tk leh buat sinopsis lagi sbb baru separuh baca.. aku baca slow2 takut cpt habis.. buku tinggal lagi 2 je belum buka.. kang stress lagi bila buku tade..

Ermmm tu je kisah life di Taiwan utk setakat ini... nanti sambung2 lagi citer kenangan belajar dedulu ek... saya tgh kumpul bahan.. so amik masa sikit.. ok dah moh start keje!

4 comments:

ms adrina said...

bestnya baca blog hang lately. rajin pula mengarang. haha.. but i like okay. baru syok baca, hehe.

aku juga yang malas update blog. haha.

take care Kate.

Adrina Adi said...

bestnya baca blog hang lately. rajin pula mengarang. haha.. but i like okay. baru syok baca, hehe.

aku juga yang malas update blog. haha.

take care Kate.

Adrina Adi said...
This comment has been removed by the author.
Ayu Katerina said...

sorry babe.. blog aku kt opes prob.. haha anyway thanksss