Tuesday, March 27, 2012

Parcel dari Malaysia!

Yeay!!!

Parcel sebesar pemelok dari tanah air tiba awal pagi ni.. thankssss INA!!! thank u sooo much helping me topup2 barang dari tanah air.. soka sangat! tak sabar nk buka belek2.. tapi saya di opes mau bersepah karang kalau buka awal.. udah payah pula aku nk bawa balik ekkeekkee soo tunggu kt rumah nnt ai update you k my fren... Alhamdulillah sbb tolong kawanmu ini.. :) cuma nk bgtau ko.. terkoyak rabak habis pembalut tu hahahaha tp diaorg balut balik dgn plastic.. cumanya tetap bersepai2 hahahaha.. tk kisah yg penting bebaloi tangkapan anda selama beberapa minggu ni...

Ok mulalah tangan aku ni gatal juga nk tgk2kan.. harus juga suruh my dear hubby dtg opes angkut bawa balik segera.. yawwww knowing me.. ada lagi seminit dua aku rabakkan juga plastik2 itu huhuhu sabarrr....

Oh ok citer pasal sakit pinggang smlm.. i think due to lack of sleep n poor posture masa tidur.. effect belakang aku ni.. balik kojer smlm aku belek2 pewot dkt cermin.. makkkk boleh aku rasa cam eh besonye :P cam belon dah ha.. huhuhuhu so smlm mr big susun atur bantal ada kot 6 7 biji.. so pusing sini bantal pusing sana bantal.. kepala pun tinggi.. then mana pergi mr bigku??? nyaaaaa dia di bawah sinun menjagaku.. huk huk hukkk ayoooo suamiiii kenapakah begini... what to do.. saya tak boleh tido menyempit skrg.. me and baby need a lot of space to move around during night.. terima kasih sbb berkorban seketika ya... and yes.. harini pinggang saya dah tk sakit langsung dan rasa segar sbb tidur yg nyenyak smlm.. wpun kerap juga terjaga nak ke toilet.. tapi bila dpt quality of sleep tu.. nyaaa harini cerahh muka :)

Bekal today.. nasi with sambal tumis ikan kembong.. sedapppppppp

8 comments:

Irfa said...

berkorban apa saja katanya :)

Ayu Katerina said...

gitu la ye... :)

Sella Shahbudin said...

whoa.. sweetnya jajakkk.....

wohoooo....tak sabarnya nak beli barang baby... hari2 view blogshop.. hahahaha.... kang beli gegirl, dapat boboy lak.. sabarrr... hehehehee....

Ayu Katerina said...

bawa bertenang ye.. awok ada beberapa bulan lg utk tahu.. hihiiihi tp yaaa mmg menggilasss tgk blogshop kekekeke

Adrina Adi said...

Bagusnya Ajak. Untung empunya badan. Dpt baby nanti mesti Ajak yg over, bukan Mommy dia. Hehe.

Ayu Katerina said...

alhamdulillah.. bukan apa mek.. if aku x sihat dia juga penat nnt.. hihi king size pun dh rasa mcm single size utk ai huhu

Anonymous said...

hahahah.. koyak ek..tkpe janji selamat sampai..mesti org tu ckp pos kan main mahai balut pakai kertas ciput hihihih

ina jpm

Ayu Katerina said...

koyak masa dh sampai biasanya... adatla main lempo lempo jek ha hihihi