Thursday, March 22, 2012

apalah perasaan ibu itu skrg?

Dua tiga hari lepas.. lepas kes arwah dirang kene bako.. jadi pula kes si fatihah kene colik masa p kedai.. katanya depan adik badiknye.. smlm sohih pula pengakuannya dia tak dicolik.. dia mmg nk lari.. komplot gitulah.. lembukan perangai?? penat2 mak ko lahirkan ko.. besarkan ko.. 15 tahun ko idup dgn titik peluh ayah ko.. ko buat perangai lembu cam gini?? anak apala haiiiiii!!! geram aku baca!! kot satu hari nnt apa yg ko dramakan ni jadi nyata.. tadak sapa nk kesian dah tau!! spesis garikkk bebeno nk duduk rumah bopren segala.. yg mak pak bopren pun boleh hek terima??? aku kesian betul nengok maknye merah2 muka menangis.. remuk hati si ibu.. :(

Tak pepasal burukkan nama Malaysia yg kononnya dh tk selamat mana.. bunuh sana sini.. colek sana sini.. wth!!! padahal sendiri belakon sendiri buat!! tak gunaaa punya budak.. kerana kauu satu malaysia tepalit tahu!! wahh emooo mak budak ni ha :P

Okla settle baca news.. as usual habit saya waktu pagi.. skrg masa utk tgk buku akaun.. thehehehehe pay day laaa musti mau happy2.. :D syukur atas nikmat rezeki dari Allah Taala.. ada juga org bayar hutang kt kami.. ringan rasanya..

2 comments:

Irfa said...

ayu..
saya memula pun sgt risau bila baca kes ni w,pun masa baca pun ada terdetik..'tah-tah kes lari rumah ni' tapi sy tolak perasaan tu..rupa2nya mmg betul sangkaan saya

saya juga ada anak..saya risau pada masa depan.mintak jauh dr itu semua

Ayu Katerina said...

betul.. sy pun fikirkan bakal anak ni.. minta2 dijauhkanlah.. :( kadang2 didik dh baik.. tp kalau nk jadi tu.. jadi je.. berserahlah kita ye... InsyaAllah..