Wednesday, February 15, 2012

sodap weh strawberi

Dulu jangan nk hadap rasa pun tanak.. ntah le aku rasa buah buahan ni cam tk penting dlm hidup.. nasi je sedap dan wajib.. tp dh tua2 ni kesedaran tu ada.. duduk kt taiwan ni la aku kenal makan sayur.. buah dan sewaktu denagnnya.. tp kalau org tk push pun aku mana nk hadap sgt... tgk kesedaran juga...

Skrg ni sejak preggy lagi berganda aku makan buah n sayur.. mr big punya pantauan kalah dr dah juge... setiap hidangan wajib ada sayur.. kalau aku dok cekau lauk lain dulu dia punya ehemmm tu ye yee annoyingg telinga kau bedahhhhh.. so amik sayur dulu.. then baru amik lauk.. sabo jela kannnn..

Pastu buah.. wajib juga at least satu hari sejenis... skrg aku suka makan pisang.. pear n strawberi... hehari skrg nk makan buah.. strawberi tu skrg cam ngidam plak.. sodap hingga ke tekak.. tebayang2 je sblum tido.. hahahahaha penangan betul! nasib skrg tgh musim haa... time keje plak aku kekadang bawa bekal pisang satu.. at least satu hari ada la sejenis buah aku telan.. yawww sihat sungguh pemakanan saya skrg...

Anyway as i said.. kalau tadek pemangkin mmg tk jalan deee huhuhuhu



Ni gambar semalam mr big snap masa ai dok melayan drama Tahajud Cinta.. dh lama dah aku tau citer ni ada.. tp tk penah ingin nk tgk.. since dh tade apa nk buat sgt aku pun layan.. woiii best la citer ni!! tk rugi tgk.. mmg best!! mlm ni aku nk layan final.. 13 episod je.. haihhh mmg best dan lain sgt2!!!

No comments: