Thursday, January 12, 2012

kasihnya ibu..

Semalam my mum dah selamat sampai ke Kuala Lumpur... kasih ibu.. sakit2 pun dia sanggup jauh2 dtg... mcm2 di bawanya.. ya Allah tk sabarnya aku nk jumpa mak di tanah air.. semoga mak aku sentiasa di bawah lindungan yang maha Esa dan dikurniakan kesihatan yg baik.. dan semoga pembedahan mata yg akan dia jalani tidak lama lagi akan berjaya.. semoga sebelah mata mak yg kabur dpt melihat semula.. doa saya juga buat ibu mertua saya yang sakit bahu teruk skrg.. semoga dia tabah dah cepat pulih semula.. amin yarabbal alamin...



Mak saya bersama kawan-kawan saya di Taipei.. masa ni kitorg gi raya haji kt rumah bos.. suka tkg mak ketawa mcmtu hehe



Ni ibu mertua saya yg rendah sekali tu.. mak dtg melawat saya di Taipei bersama adik dia Acik Alid and Acik Atai tahun lepas.. :)

Alahai rindunya...

2 comments:

nqr said...

mak nnt dah sihat dtg jenguk jenguk ayu ekkk.. :)

Ayu Katerina said...

musti.. hehehe aku balik tgk dia dulu.. nnt dia dtg nk tgk cucu plak.. :)