Saturday, January 7, 2012

hujung minggu diperantauan

Tajuk tk menahan... mcm baru seminggu sampai overseas la kononkan... hehe amik mood jee.. tatau nk buat tajuk apa... xtually harini pun relaks aje di rumah.. kami berdua bangun lewat sesuka hati.. breakfast beehun goreng yg digoreng smlm.. pehtu layan net sambil siapkan keje memasing.. mr big dgn kes our ladies buletin kt pc dia while me at my room mengadap laptop siapkan speech datuk n myself.. datin punya dia karang sendiri.. siap je speech datuk terus emel ke dia.. eh cepat pula dia reply.. siap call ngusik aku... yelah dia call jam 145pm aku ckp good morning datuk.. tak pengsan bos aku mendengar.. tau la sejuk dia ckp.. sudah mau ptg u masih ingat pagi... tk habis felok2 lg ke????? whahahhaha pengsan aku gelak tau!

Sok sek sok sek jap dgn datuk pehtu edit sket speech dia.. siap!! skrg keje mr big utk rekacipta what evalah utk buletin kami tu hehehe mak tk reti oihh nk design2 ni.. bg info boleh.. mujurlaaa hhihihihihii

Petang mr big start masak utk dinner.. harini kami dinner awal la sbb tk lunch.. masak lomak ayam.. terubuk goreng dgn sayur kubis bunga... lepas dinner kami gi shopping kt minimart wellcome beli brg dapur sket... kudap2 sket.. ayo itu ini... just stok utk seminggu.. yelah weekend depan saya udah berada di Malaysia InsyaAllah.

Skrg mr big g bersukan badminton while me tatau la pula nk buat apa nih.. drama je dh 3 jenis layan.. movie pun dh habis satu round.. ermmm next????? ada juga aku tido satu round karang huhuhu... i love weekend ;)

2 comments:

Adrina Adi said...

nanti nak booking hang. nak raba2 perut tuh. ehehehe...

Ayu Katerina said...

huhu nanti ai call yewww bila dh free.. biasalah awal2 kene utamakan kuarga dulu kan..