Monday, January 9, 2012

bukannya nak marah sgtpun..

This morning aku naik status gile hamuk marah sgt.. yelah pagi2 monday aku paham semua lambat UP.. aku pun ada je keje urgent dgn bos nk disiapkan.. mana dgn nk meeting jam 10 pagi... so aku cuma minta tlg acik sorang ni susun cawan n pinggan je.. itupun utk 4 org.. 5 minitnye keje.. sekali dia hempas telepon tu.. wahhh dia ingat dia punya hempas je best???

Aku tade nk gaduh2 style punya dh skrg.. but dari bahasa tubuh aku je semua org leh paham mak buyung ni tgh temper.. pehtu taraaaa semua kene panggil masuk meeting.. pe lagi my officer naik la nasihat2 utk semua.. berdisiplin.. be nice.. respect each other.. so n so... sesekali manusia ni perlu diperingati.. yelah kalau dh lama tk ditegur memasing lemak..

Nasib baiklah meeting td best.. siap makan nasi lemak hehe junam temper dari tahap merah kepada tahap hijo.. cool gitu..and yg best lagi sorang member aku kt sini pun dah preggy 2 bulan... dia kawin 2 bulan awal dari aku... meriah la bos dpt ramai cucu tahun ni haha!!

2 comments:

nqr said...

dato boss akan jadik datuk.hehehe

Ayu Katerina said...

hihihihih tulah! dragon year ni haha